با خوردن چای احمد قوطی فلزی قدرت شما بیشتر می شود!

نوشیدنی معمولی چای از خیساندن برگ های گیاه کاملیا سیننسیس (نام علمی: Camellia sinensis) در آب داغ تهیه می شود.

همه انواع چای عبارتند از: چای احمد قوطی فلزی ، چای سفید، زرد، سبز، سیاه، چای اولانگ چینی یا اژدهای سیاه و چای به نام به این گیاه که با روش های مختلفی تولید می شود و با زمان تخمیر و روش فرآوری آن متفاوت است و چای بعد از آب دومین نوشیدنی پرمصرف در سراسر جهان است به ویژه چای سیاه که بیشترین مصرف، و سپس چای سبز، چای اولانگ چینی یا چای اژدها، چای سیاه و در نهایت چای سفید.

فواید چای چای دارای فواید بسیاری برای سلامتی است زیرا حاوی پلی فنول هایی است که فعالیت های بیولوژیکی زیادی را در بدن افزایش می دهد، و یکی از دلایل انواع مختلف چای به دلیل مراحل مختلف اکسیداسیون است که برگ های چای در معرض آن قرار می گیرند.

تا بعد از برداشت، و شایع شده است که چای چشم فوایدی دارد، مانند رفع التهاب چشم و قرمزی چشم.

چای

مواد مغذی چای چای حاوی بیش از 2000 ترکیب شیمیایی است که مهمترین آنها عبارتند از: فنل ها مانند فلاونوئیدها، رنگدانه ها مانند؛ کاروتنوئیدها، کلروفیل و آلکالوئیدها مانند؛ تئوفیلین، تئوبرومین، لیگنان ها، کربوهیدرات ها، چربی ها، پروتئین ها و اسیدهای آمینه مانند؛ یکی از انواع تیانین معروف به L-theanine و ویتامین هایی مانند: ویتامین C، ویتامین E و ویتامین B2.

همچنین حاوی بسیاری از مواد معدنی غذایی و عناصر کمیاب است، مانند: عنصر فلوراید موجود در برگ‌های چای که با افزایش سن غلظت آن افزایش می‌یابد و تمام برگ‌های چای منبع طبیعی کافئین هستند، مگر اینکه در طی روش‌های فرآوری حذف شوند، اما از نظر غلظت متفاوت هستند، زیرا تحت تأثیر مقدار آب اضافه شده به چای در طول فرآیند دم کردن و همچنین زمان این فرآیند و اینکه آیا چای کیسه ای است یا خیر.

در اینجا جزئیاتی از انواع مختلف چای آورده شده است: فواید عمومی چای قرمز چای قرمز با خشک کردن برگ‌های چای پس از چیدن آن‌ها و سپس تخمیر آن‌ها به دست می‌آید که به چای طعم قوی‌تر و رنگ تیره‌تری می‌دهد، و این چای حاوی بیشترین مقدار کافئین است و فواید زیادی دارد.

چای قرمز به دلیل اینکه حاوی بسیاری از مواد مغذی است ماموریت دارد.