مراحل ساخت کفش اسپرت مرل در انواع مدل ها

صنعت کفش اسپرت مرل مراحل مختلفی را طی می کند که به شرح زیر است: مرحله دباغی چرم: فرآیندی است که طی آن پوست حیوان با افزودن موادی به آن تمیز می‌شود، سپس از مو یا پرز پاک می‌شود تا در لمس نرم و صاف شود.

مرحله سایزها: در مواردی که سایزهای بین المللی در تولید کفش رعایت می شود، چرم بر اساس اندازه ها برش داده می شود.

مرحله مونتاژ: مرحله ای است که از طریق آن قطعات کفش توسط ماشین های مخصوص به دوخت یا چسباندن مونتاژ می شود.

مرحله پولیش : مرحله ای است که در آن کفش به چند رنگ پرداخت و رنگرزی می شود.

کفش ها را می توان از پلاستیک تهیه کرد که به این صورت است که پلاستیک را در قالب های مخصوص به اشکال و اندازه های مختلف ریخته و می گذاریم تا خشک شود و سپس براق شود.

کفش

تزیین کفش اگر از طرفداران توری هستید که برای تزیین کفش، کیف و لباس از آن استفاده می‌شود، ما به شما روشی پیشنهاد می‌کنیم که کفش‌هایتان را با دانل بسازید، زیرا به کفش جلوه‌ای زنانه زیبا و لطیف می‌دهد و این روش از این راه پیروی می‌کند.

مراحل ساده را دنبال می کنیم، و ما نیاز خواهیم داشت: هر گونه کفش ورزشی رنگ ساده، ترجیحا سفید. چسب یک چسب است.

یک برس قیچی مقدار توری مورد نیاز خود را با اندازه گیری آن بر روی کفش مشخص کنید، سپس مکان های تزئین را علامت بزنید و هر اضافی را کوتاه کنید.

چسب با استفاده از قلم مو روی کفش اعمال می شود. قطعات توری به شکل دلخواه روی کفش چسبانده می شود تا با زحمت و هزینه اندک کفشی شیک و شیک به دست آورید.

کفش یا چکمه به لباسی گفته می شود که پاها از آن در برابر تیرهای روی زمین محافظت می کند.صنعت کفش را «پنه دوز» می گویند.

در ساخت کفش از انواع چرم استفاده می شود که پوست حیوانات را به آنجا می آورند.

سپس برای نرم و لطیف شدن با برنزه کردن عمل کرده و با برش به شکل پا در می آورند و برش می زنند و به شکل یک کفش زیبا دوخته می شوند.