کاشی بین کابینتی چسبی رقیب سرسخت موزائیک کف آشپزخانه شد

اینجا در استرالیا، بسیاری از ما عاشق کاشی استخری توری هستیم. با ساحل پاهای شنی می آید و این به معنای کف شنی در خانه شما است. هیچ یک از ما حاضر نیستیم هر هفته ساعات زیادی را به نظافت خانه اختصاص دهیم. با کاشی‌ استخری توری، یک جارو ساده می‌تواند به سرعت کف‌های شما را تمیز کند تا حتی شلوغ‌ترین اعضای خانواده راضی باشند.

اگر از کاشی برای کفپوش خود استفاده می کنید، خانواده شما می توانند یک سبک زندگی سالم و در فضای باز بدون استرس هایی که گاهی اوقات برای خانواده ها ایجاد می کند، داشته باشند. همانطور که قبلا ذکر شد، کاشی ها ضد لک هستند، بنابراین به راحتی پاک می شوند.

گرد و غبار، شوره و سایر زباله‌ها روی کاشی‌ها جمع نمی‌شوند، مگر اینکه جارو برقی خود را اجرا نکنید یا جارو خود را بردارید. در هر صورت، تمیز کردن و شستن کف کاشی زمان زیادی نمی برد، مگر اینکه مدت زیادی است که اصلاً تمیز نشده باشند.

متوجه خواهید شد که کاشی‌ها راهی عالی برای تجدید طراحی خانه شما که مطابق با سلیقه شماست هستند. هنگامی که کاشی های کف را خرید می کنید، متوجه خواهید شد که آنها در طرح ها و سبک های مختلفی هستند. بسته به سبک خانه شما، گزینه های زیادی برای اهداف مختلف وجود دارد.

گزینه هایی وجود دارد که مناسب فضای بیرونی داخلی و کاشی هایی هستند که بهترین عملکرد را در حمام یا آشپزخانه دارند.

به لطف فناوری مدرن، تولیدکنندگان کاشی اکنون به روش های مختلفی برای ایجاد کاشی دسترسی دارند. برخی از این روش ها می توانند منجر به کاشی هایی شوند که ظاهر کفپوش های دیگر مانند چوب سخت را تقلید می کنند.

ما شما را تشویق می کنیم که صفحه فیسبوک محله شما را لایک کنید تا در مورد پروژه ها یا پیشرفت های دیگر به روز شوید.

اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه یا حمام هستید، احتمالاً بودجه ای برای کاشی دارید. اگر در حال برنامه ریزی یک فضای زندگی در فضای باز هستید، ممکن است یکی از آن ها را نیز داشته باشید، زیرا سنگ فرش ها در حال افزایش محبوبیت هستند. در بسیاری از ایالت‌های Sunbelt، کاشی‌ها به دلیل خنکی زیر پا برای اتاق‌خواب‌ها و قسمت‌های نشیمن نیز محبوب هستند.

به گفته برگزارکنندگان Coverings، بزرگترین نمایشگاه سنگ و کاشی در ایالات متحده، اینها روندهای کاشی پیشرو برای پروژه های مسکونی هستند. انجمنی که این رویداد را تولید می کند، که قرار است به صورت حضوری در جولای آینده در اورلاندو برگزار شود، از سه سازمان به نمایندگی از صادرکنندگان چینی و سرامیک آمریکای شمالی، ایتالیایی و اسپانیایی تشکیل شده است. این چیزی است که آنها برای سال جدید می بینند. کدام سبک ها در پروژه های شما قرار می گیرند؟