حقوق معلمی می تواند خانه ای را از نو بسازد

نوعی از سیاست‌های پیشنهادی برای بهبود کیفیت معلمان استخدام شده، به جای تشدید نیازمندی‌ها، کاهش شرایط را شامل می‌شود.

این سیاست ها در جهت ورود بیشتر به این حرفه حرکت می کند. به عبارت دیگر، آنها به افراد اجازه می‌دهند تا از مسیرهایی غیر از آمادگی مدرسه سنتی آموزش ببینند.

این موضع دوم به طور کلی در مورد سطح حقوق معلمی ساکت است. از آنجا که این رویکرد برخی از محدودیت‌های سطح ورودی فعلی را حذف می‌کند، عرضه متقاضیان افزایش می‌یابد.

با این حال، دانستن اینکه عرضه متقاضیان جدید تا چه حد پاسخگو خواهد بود و کیفیت شرکت های جدید تا چه حد ممکن است با امروز مقایسه شود، دشوار است.

در بحث در مورد سیاست های جذب معلم، توجه ویژه ای به حل کمبود معلمان با کیفیت در زمینه های خاص – به طور کلی از جمله ریاضی و علوم، آموزش ویژه و زبان معطوف شده است.

برخی شاهد این کمبود را در این واقعیت می دانند که تعداد زیادی از دروس توسط معلمان «خارج از حوزه» تدریس می شود.

خط مشی های خاص برای مقابله با این مشکل بسیار متفاوت است. برخی از آنها راه حل های نظارتی را درخواست می کنند – به سادگی اجازه نمی دهند معلمان در زمینه هایی که گواهینامه آنها را ندارند تدریس کنند.

با این حال، مشخص نیست که اگر تعداد کافی معلمان مناسب در دسترس نباشد، چه اتفاقی خواهد افتاد. دیگران برای ترکیبی از تغییر آمادگی معلم و تعدیل حقوق استدلال می کنند. این موضوع در ادامه بحث شده است.

شاید بیشترین موضوعی که در بحث سیاست معلمان مورد توجه قرار می گیرد، سطح کلی جابجایی در تدریس باشد.

در سطح ملی، هر سال بیش از 7 درصد از معلمان با کمتر از 3 سال تجربه به طور کلی این حرفه را ترک می کنند، در حالی که 13 درصد دیگر تغییر مدرسه می دهند.