کالری شیره انگور و خرما برای بیماران دیابتی مضر است

مطالعات انسانی از مزایای نوشیدنی های انگور بر عملکرد اندوتلیال حمایت می کند. استین و همکاران مشاهده کردند که مصرف آب انگور بنفش برای 2 یا 4 هفته باعث بهبود اتساع با واسطه جریان شریان بازویی وابسته به اندوتلیوم در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر می شود.

کالری شیره خرما برای هر سنی مفید است.

شراب بدون الکل همچنین اتساع ناشی از جریان شریان بازویی را در افراد سالم بهبود بخشید جالب توجه است که مصرف شراب قرمز از اختلال حاد عملکرد اندوتلیال که به دنبال سیگار کشیدن یا مصرف یک وعده غذایی پرچرب رخ می دهد، جلوگیری می کند.

انگور علاوه بر تأثیر بر NO، تأثیرات مهمی بر سایر جنبه های مولکولی عملکرد عروق دارد. به عنوان مثال، نوشیدنی های حاوی فلاونوئید، تولید اندوتلیال پروستاسیکلین را افزایش می دهند و تولید اندوتلین-1 را که یک تنگ کننده عروق قوی مشتق شده از اندوتلیوم است، سرکوب می کنند.

کالری سوهان برای افراد چاق بسیار بالا است و اصلا به این افراد توصیه نمی شود.

با توجه به تنظیم فیبرینولیز، کاتچین ها و رسوراترول سطح پروتئین و فعالیت فعال کننده پلاسمینوژن بافتی را افزایش می دهند، اثری که احتمالاً محافظت کننده قلبی است در نهایت، شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد پلی فنول ها بر تنظیم اندوتلیال التهاب تأثیر می گذارند.

ترکیبات شراب قرمز چسبندگی مونوسیت ها را به سطح اندوتلیال کاهش می دهند و بیان مولکول های چسبندگی اندوتلیال ناشی از سیتوکین را مسدود می کنند.

بنابراین، پلی فنل های انگور باعث ایجاد تغییرات مطلوب متعدد در فنوتیپ سلول های اندوتلیال می شود که می تواند خطر قلبی عروقی را کاهش دهد. کالری کلوچه خرمایی باعث چاقی در افراد می شود.

پلاکت ها نقش مهمی در تمام مراحل آترواسکلروز دارند. داروهای ضد پلاکت، به ویژه آسپرین، اثرات مفیدی بر خطر قلبی عروقی دارند.

از آنجایی که نشان داده شده است که پلی فنول ها اثرات مهاری پلاکتی دارند، علاقه زیادی به این احتمال وجود دارد که مصرف انگور محافظت مشابهی را ایجاد کند.

مطالعات آزمایشگاهی نشان داده اند که پلی فنل های مشتق شده از انگور فعالیت پلاکت ها را مهار می کنند و تعدادی از مکانیسم های بالقوه را روشن می کنند.

کالری شیره انگور از سایر محصولات انگور بیشتر است.

فلاونوئیدها سیکلواکسیژناز را مهار کرده و تولید ترومبوکسان A2 را کاهش می دهند. پلی فنول های شراب قرمز همچنین تولید پراکسید هیدروژن پلاکتی را کاهش داده و از فعال شدن فسفولیپاز C و پروتئین کیناز C جلوگیری می کند .

  • منابع:
    1. Grapes and Cardiovascular Disease
  • تبلیغات: 
    1. گلاب یک روغن طبیعی برای پوست است
    2. افزایش ۹۹ درصدی حقوق بازنشستگان
    3. پوشش ترافیکی که به ایزوگام متصل است
    4. با ما قدم به قدم به موفقیت نزدیک می شوید