استفاده ار مزارع برنج در بازدید علمی بچه ها

هفته گذشته، جولی و کریستین ریچارد مزرعه و مغازه خود را برای میزبانی برنج هاشمی گیلان ۱۴۰۱ کلاس اول کلاس از مدرسه سنت مایکل کراولی، لوئیزیانا افتتاح کردند. زمانی که مادر و پدر همه چیز را تنظیم کردند، سائول ریچارد، عضو کلاس و خانواده، به عنوان میزبان و راهنما خدمت کرد.

دانش‌آموزان یونیفورم مدرسه خود را با «لباس در مزرعه» مبادله کردند، و اگرچه باران مانع از آن شد که دانش‌آموزان از نزدیک شاهد برداشت برنج باشند.

اما چیزهای زیادی در مورد کشاورزی پایدار برنج آموختند. این تور شامل برنج شمال صادراتی توقف های متعدد در اطراف مغازه و سطل های زباله بین دوش باران بود تا به دانش آموزان فرصتی بدهد تا در مورد هر چیزی و هر چیزی که در مزرعه اتفاق می افتد سؤال بپرسند.

کلاس همچنین با نمونه هایی از برنج و تنقلات برنجی پخته شده خانگی، از برنج دودی هاشمی جمله خوراکی های Rice Krispy، و پلاک “Rice” خودشان برای بردن به خانه و گذاشتن ماشین های والدینشان پذیرفته شد!

کریستین ریچارد در فرصتی برای میزبانی از کلاس پسرش در مزرعه آنها گفت: “هر زمانی که بتوانیم با مردم، چه پیر و چه جوان، در مورد نحوه کار برنج کاری و صنعت برنج به نمایش بگذاریم و بازدید کنیم.

این کار را انجام می دهیم.” بسیاری از این بچه‌ها در نزدیکی کشاورزی برنج چمپا بهبهان اینجا در منطقه آکادیان زندگی می‌کنند، اما این فرصت را ندارند که بدانند غذایشان از کجا می‌آید، یا مراقبت و مسئولیتی که تولیدکنندگان برای تولید محصولات خود می‌کنند، ندارند.»

  • منابع:
    1. Starting Rice Farming Education Early in Louisiana

  • تبلیغات: 
    1. گونه ای از روکش صندلی که به زین اسب تبدیل می شود!
    2. خوردن ارده کنجد لکنت زبان را از بین می برد
    3. بادبادکی که با نخ پنبه ساخته شده بود به ایستگاه فضایی رسید
    4. با بیمه عمر 200 سال عمر کنید