تاثیر آباژور در محیط اطراف انسان

اینها همه نمونه‌هایی از جزئیاتی هستند که مغز ما در حین بررسی مداوم محیط ما برای نشانه‌هایی در مورد ماهیت تجربه‌ای که تجربه می‌کنیم، دریافت می‌کند.

این نشانه‌ها می‌توانند ادراکات برند را آباژور چوبی بلند که هنگام تعامل با دنیای اطرافمان در ذهن ما شکل می‌گیرد، تقویت یا رد کنند.

مهمتر از همه، مدیریت مؤثر جزئیات تجربه مشتری فقط به معنای اجتناب از اشتباهات کوچک نیست. همچنین در مورد ارائه سورپرایزهای کوچک است.

در نظر بگیرید که چرا کارکنان Nordstrom همیشه در اطراف پیشخوان فروش راه می‌روند (به‌جای دست زدن به آن) تا بسته‌هایشان را به مشتریان بدهند و از آنها برای تجارتشان تشکر کنند.

در نظر بگیرید که چرا بنیانگذار دونات های کریسپی آباژور رومیزی کلاسیک 1401 کرم سوراخی در کناره اولین فروشگاه خود ایجاد کرد تا عطر و طعم محصولات پخته شده در خیابان های اطراف پخش شود.

در نظر بگیرید که چرا مدیر عامل استارباکس اصرار داشت آباژور چوبی ایستاده پایه دار که همه فروشگاه‌های آن از دستگاه‌های اسپرسوساز کم‌میزان استفاده کنند و به باریستاها این امکان را می‌دهد که تماس چشمی با مشتریان خود داشته باشند.

همه این شرکت های افسانه ای آباژور چوبی کنار سالنی از قدرت جزئیات استفاده می کردند. آنها از نشانه های محیطی ظریف برای ایجاد یک محیط خاص در تجربه مشتری استفاده می کردند تا ویژگی های برند مورد نظر را تقویت کنند.

  • منابع:
    1. What Every CEO Can Learn From A Crooked Lampshade

  • تبلیغات: 
    1. با تخمه یک سوپ خوشمزه درست کنید
    2. موفقیت یک بانوی خانه دار با سرمایه گذاری اندک!
    3. گرم کردن کلاس های مدرسه به روش رادیاتور
    4. کار آفرینی که توانست تمام بیکاران شهر را ریشه کن کند