استفاده از کوکی در وب سایت

هنگامی که از وب سایت ما بازدید می کنید یا از برنامه های ما استفاده می کنید،  کلوچه سنتی زعفرانی ممکن است یک کوکی برای مرورگر شما ارسال کنیم.

کوکی فایل کوچکی است که در مرورگر رایانه یا تلفن همراه شما قرار داده می‌شود و به ما کمک می‌کند هنگام بازگشت به وب‌سایت یا برنامه، شما را بشناسیم و می‌تواند به ما بگوید که آیا قبلاً از سایت بازدید کرده‌اید یا نه.

مرورگر شما به ما می‌گوید که آیا این کوکی‌ها را دارید، و اگر ندارید، ممکن است کوکی‌های جدیدی ایجاد کنیم. کوکی ها حاوی اطلاعاتی هستند که به هارد دیسک رایانه شما منتقل می شوند.

می‌توانید مرورگر خود را طوری تنظیم کنید که همه یا برخی از کوکی‌های مرورگر را رد کند یا وقتی یک وب‌سایت کوکی‌ها را تنظیم یا استفاده می‌کند به شما هشدار دهد.

می‌توانید کوکی‌های سایت ما را در هر زمانی غیرفعال کنید – همه مرورگرهای مدرن به شما امکان می‌دهند تنظیمات کوکی‌های خود را تغییر دهید، و این تنظیمات معمولاً در منوی «گزینه‌ها» یا «تنظیمات» مرورگر شما یافت می‌شوند.

لطفاً توجه داشته باشید، این ممکن است از کار کردن قسمت‌های یک وب‌سایت به‌صورت موردنظر جلوگیری کند.

کوکی هایی که ما استفاده می کنیم عبارتند از:

کوکی های ضروری: این کوکی ها برای کار با وب سایت مورد نیاز هستند.  کلوچه سنتی فومن آنها شامل کوکی هایی هستند که به شما اجازه می دهند اقلام را در یک سبد خرید آنلاین ذخیره کنید.

به شما این امکان را می دهد که به بخش های امن سایت ما وارد شوید یا از خدمات پرداخت الکترونیکی استفاده کنید.

کوکی های تحلیلی/عملکردی: آنها به ما امکان می دهند شما را بشناسیم کلوچه زنجبیلی تابه ای و تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را بشماریم و ببینیم بازدیدکنندگان چگونه در وب سایت ما حرکت می کنند.

عملکرد وب سایت ما را با اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان می توانند آنچه را که جستجو می کنند به راحتی پیدا کنندکلوچه سنتی گردویی و سرعت جستجوهای شما را افزایش می دهد، بهبود می بخشد.

کوکی‌های تجزیه و تحلیل و جمع‌آوری داده‌ها: وب‌سایت ما از فناوری‌های شخص ثالث برای کمک به جمع‌آوری اطلاعات کلی درباره تجربه کاربر استفاده می‌کند.

این سایت از ابزارهای تجزیه و تحلیل (Google Analytics) استفاده می کند. به همین دلیل، مرورگرهای وب مورد استفاده بازدیدکنندگان ما به طور خودکار اطلاعات خاصی را به Google ارسال می کنند.

این شامل، برای مثال، آدرس وب صفحه‌ای که از آن بازدید می‌کنید و آدرس IP شما می‌شود. Google همچنین ممکن است کوکی‌هایی را در مرورگر شما تنظیم کند یا کوکی‌هایی را که قبلاً در آنجا وجود دارد، بخواند. ما هیچ یک از این اطلاعات را با هیچ شخص ثالث دیگری به اشتراک نمی گذاریم.

  • منابع:
    1. Use of Cookies on Hodder Education Group
  • تبلیغات: 
    1. 10 راز رسیدن به موفقیت
    2. با رب انار مورچه های خانه خود را فراری دهید.
    3. زنی با شیرینی خیار شور مربا آلبالو درست کرد.
    4. گدایی کردن مردی با 10 میلیارد سرمایه