۸ مزیت برتر لباس نوزادی خاص برای مادرانی که به سلامتی نوزادان اهمیت می دهند!

لباس نوزاد: سایز 000 برای نوزادان 0 تا 3 ماهه و سایز 00 برای نوزادان 3 تا 6 ماهه در نظر گرفته شده است برخی از نوزادان بزرگ‌تر ممکن است آماده باشند تا مستقیماً به سایز 00 بروند ممکن است مجبور شوید آستین‌ها را بالا بزنید، اما مدت زیادی طول نخواهد کشید.

اندازه‌ها بین انواع لباس‌ها و تولیدکنندگان متفاوت است، بنابراین بهتر است لباس‌ها را با لباس‌های دیگری که قبلاً دارید مقایسه کنید، نه اینکه فقط به اندازه روی برچسب تکیه کنید.

از آنجایی که نوزادان واقعاً سریع رشد می کنند، ممکن است بخواهید حداقل تعداد لباس نوزادی خاص را در هر سایز خریداری کنید.

نوزادان تازه متولد شده به چند لباس نیاز دارند؟
شما نیاز به تعویض لباس های زیادی دارید به عنوان یک راهنما، موارد زیر شما را برای یک نوزاد تازه متولد شده آشنا می کند:

لباس نوزاد

  • شش سینگل.
  • شش لباس سرهمی.
  • دو کت و شلوار برای لباس شب.
  • سه تاپ.
  • دو ژاکت کش باف پشمی یا ژاکت (اگر فصل زمستان است).
  • سه قالیچه پنبه‌ای و سه عدد کالسکه (گاز).
  • کیسه خواب نوزاد (به عنوان جایگزین بسته بندی).
  • یک جفت کلاه نخی.
  • چند جفت جوراب.

نوزادان تازه متولد شده به چه لباس هایی نیاز دارند؟
لباس ها باید راحت، نرم و قابل مراقبت باشند.

لباس‌های سرپوش کشدار که در جلو بسته می‌شوند بهترین هستند و همچنین تاپ‌هایی با یقه‌های پاکتی که راحت‌تر از سر کودک عبور می‌کنند کت و شلوارهای زیپ دار می توانند لباس پوشیدن کودک را سریع و آسان کنند.

لباس های پنبه ای انتخاب خوبی هستند لباس های نخی در هوای گرم نسبت به لباس های ساخته شده از الیاف مصنوعی، کودک شما را خنک تر نگه می دارد پنبه همچنین به خوبی شسته می شود و در برابر پوست حساس کودک شما ملایم است.

همچنین مهم است که مراقب لباس هایی با برچسب خطر آتش کم باشید. رومپرها و لباس های سرپوش نوزادان باید این برچسب را داشته باشند.

بهتر است از خرید لباس نوزادی با منجوق، نخ، کراوات، بند کشی و ضمائم خودداری کنید. اینها می تواند خطرات خفگی و خفگی یا خفگی باشد.

چگونه به نوزاد تازه متولد شده لباس بپوشید تا گرم بماند؟
نوزادان تازه متولد شده باید گرم نگه داشته شوند بنابراین در هوای سرد، پوشاندن چند لایه لباس به کودکتان راحت‌تر است سپس می‌توانید وقتی در مغازه‌ها یا مکان‌های گرم دیگر هستید، لایه‌ها را بردارید.

به عنوان راهنما، به همان تعداد لایه هایی که می پوشید، به اضافه یک لایه اضافی برای گرم شدن، لباس بپوشید.

اگرچه گرم نگه داشتن نوزادان مهم است، اما به همان اندازه مهم است که کودک شما بیش از حد گرم نشود ، به خصوص در هنگام خواب.

کیسه خواب ایمن نوزاد می تواند گزینه مناسبی برای پوشاندن لباس نوزاد شما برای رختخواب باشد اگر نیاز به استفاده از پتوی اضافی دارید، مطمئن شوید که سر یا صورت کودک شما در هنگام خواب نمی تواند پوشانده شود. این کار را با قرار دادن کودک خود در تخت خواب انجام دهید تا پاهای او در انتهای پایین قرار گیرد. پتو را محکم داخل آن قرار دهید تا فقط تا سینه کودک بالا برود.