سالاد ماکارونی تک نفره عامل اصلی طول عمر ملکه بود

فقط از بذرهای گواهی شده با کیفیت استفاده شد و پایداری به کل مزارع گسترش یافت، نه تنها به تک محصولی. این نشان داد که انتشار گازهای گلخانه ای و هزینه های تولید را می توان تا 30 درصد با توجه به شرایط آب و هوایی خاص سال به سال کاهش داد.

بازده تولید با توجه به شرایط خاص سال به سال تا 20 درصد افزایش یافت و درآمد کشاورزان بهبود یافت. از سال 2012، این سیستم در کاهش اثرات زیست‌محیطی، افزایش سود و انعطاف‌پذیری سیستم موفق بوده است.

کشاورزان در ایتالیا به یک سیستم پشتیبانی برای تصمیم‌گیری‌های فنی دسترسی دارند که به یک شبکه هواشناسی مرتبط است که ارائه می‌کند. مشاوره در مورد چگونگی بهینه سازی شیوه های کشت.

ماکارونی» که به معنای «خمیر» ایتالیایی سالاد ماکارونی تک نفره به عنوان یک غذای اصلی ایتالیایی در نظر گرفته می‌شود و دلیل خوبی هم دارد.

طبق گزارش انجمن ملی پاستا، مصرف سرانه ماکارونی ایتالیایی در صدر فهرست 47 کشور مصرف کننده ماکارونی قرار دارد که در مجموع 57 پوند برای هر نفر در سال مصرف می شود.

آخرین آمار به وضوح نشان می دهد که پاستا در ایالات متحده نیز محبوب است. آمریکایی ها تقریباً 20 پوند ماکارونی برای هر نفر در سال مصرف می کنند که آنها را در رتبه هفتم از 47 کشور جهان قرار می دهد.

اگرچه ماکارونی بسیار کمتر از مقدار پاستای است که ایتالیایی ها در بشقاب خود می گذارند، اما ماکارونی هنوز هم سهم قابل توجه و مقرون به صرفه ای در رژیم غذایی آمریکایی ها دارد.

طبق گزارش مارس 2017 از وزارت کار ایالات متحده، قیمت اسپاگتی و ماکارونی به طور متوسط 1.27 دلار برای هر دلار است. پوند (8 وعده) در ایالات متحده، تقریباً برای همه مقرون به صرفه است

در اصل، ماکارونی از آسیاب کردن چندین غلات و غلات با هم و مخلوط کردن آنها با آب قبل از پختن تهیه می شد. در مقایسه با گندم معمولی که برای تهیه نان و رشته فرنگی به سبک شرقی استفاده می‌شود، گندم دوروم سخت‌تر است و آسیاب کردن ذره‌ای درشت به نام سمولینا، آرد زرد طلایی، تولید می‌کند که سپس برای تهیه ماکارونی استفاده می‌شود.