تجزیه و تحلیل اسب های آموزشی در مراکز علمی

این مطالعه به صورت گذشته‌نگر اسکاج قلاب بافی داده‌های جمع‌آوری‌شده و الکترونیکی را در یک صفحه گسترده MS Excel و پایگاه داده اختصاصی مقیاس وزن (tru-test.com) هر زمان که اسب‌های آموزشی به مرکز آموزشی آورده شدند، تجزیه و تحلیل کرد.

داده های ثبت شده اسب شامل نام و وزن اسب ها، گله حیوان، تاریخ، طول و نوع رویداد، نام کادر آموزشی اصلی شرکت کننده، شماره پروتکل کمیته درس و اخلاق حیوانی، تعداد دانش آموزان در کلاس تدریس عملی، استفاده و نوع دارو (در صورت تجویز)، و نظرات اضافی در طول استفاده.

داده ها استخراج و دسته بندی شدند. تاریخ رویداد بر اساس ترم طبقه بندی شد، در حالی که “سال تقویم” به هر دو ترم 1 و 2 و تعطیلات ترم اشاره داشت.

نوع استفاده از اسب اجاق گاز رومیزی دست دوم در طول یک رویداد به عنوان «تدریس» (یعنی اسب‌هایی که برای کلاس‌های آموزشی عملی با دانش‌آموزان استفاده می‌شوند)، «پرورش عمومی» (به‌عنوان مثال، مراقبت از دامداری عمومی برای اسب‌ها طبقه‌بندی شد.

توسط کارکنان یا دامپزشکان، “تحقیق” (یعنی اسب‌هایی که برای یک پروژه تحقیقاتی استفاده می‌شوند – بدون تغییر در مدیریت) یا “سایر” (اسب‌هایی که برای هیچ یک از روش‌های فوق استفاده نمی‌شوند، مانند برداشت خون).

هر رویداد آموزشی بر اساس نوع کلاس تدریس عملی (به عنوان مثال، «دست زدن به حیوانات»، «معاینه بالینی»، «قطع کردن پا»، «ارزیابی لنگش»، «آموزش دندانپزشکی»، «معاینه رکتوم پزشکی» و «تولید مثل مادیان» طبقه‌بندی شد. معاینه رکتوم’).

در یک رویداد، استفاده از هر اسب به عنوان “جلسه اسب” (یعنی یک جلسه = یک اسب) شناسایی شد. تعداد جلسات اسب بین رویدادها متفاوت بود.

در رویدادهای آموزشی، ارکوپال جدید برخی از کلاس‌ها نیاز به استفاده از کل گله داشتند (مثلاً معاینات پزشکی رکتوم و تولید مثل مادیان) و برخی دیگر فقط به بخش انتخابی گله نیاز داشتند (مثلاً حداکثر چهار اسب در هر کلاس عملی دست زدن به حیوان). مدت هر جلسه اسب جداگانه به عنوان یک «ساعت اسب» تعیین شد (به عنوان مثال، 30 دقیقه = 0.5 اسب ساعت).

 

  • منابع:
    1. Horses Used for Educational Purposes in New Zealand: A Descriptive Analysis of Their Use for Teaching
  • تبلیغات: 
    1. دستمال کاغذی های قابل باز یافت
    2. استفاده از بیل مکانیکی برای رفتن به کره ماه!
    3. چه چیزی خشم تمامی مردم جهان را بر افروخت
    4. گدایی کردن مردی با 10 میلیارد سرمایه