با کشمش پلویی زرد می توانید کیک عروسی را تزئین کنید

کشمش پلویی زرد به دلیل مواد نگهدارنده و فرآیند خشک شدن سریعتر، رنگ سولتانها نسبت به کشمش استاندارد رنگ روشن تری دارند. آنها به جای سیاه یا قهوه ای زرد به نظر می رسند، به همین دلیل است که گاهی به آنها کشمش طلایی می گویند.

آنها معمولا کوچکتر از کشمش طبیعی هستند و شیرینی آبدارتری نسبت به کشمش یا مویز دارند.

سلطان‌ها معمولاً به محصولات پخته شده اضافه می‌شوند، در حالی که انواع قرمز و قهوه‌ای برای میان‌وعده محبوب هستند.

مویز چیست؟
نباید با توت سیاه، که نوعی توت است، اشتباه گرفت، چیزی که ما در ایالات متحده بیدانه می نامیم، کشمشی است که از نوع خاصی از انگور تهیه می شود: Black Corinth. به آنها بیدانه زانتی یا بیدانه کورینث نیز می گویند.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

انگور Black Corinth بدون دانه و بسیار کوچک است. آنها در ابتدا در منطقه مدیترانه رشد می کردند و برای مدت طولانی برای تهیه کشمش استفاده می شدند. امروزه یونان بزرگترین تولید کننده مویز است. کالیفرنیا، استرالیا و آفریقای جنوبی نیز مویز تولید می کنند.

مویز نیز مانند کشمش به طور طبیعی خشک شده و رنگ تیره ای دارد.

کشمش در مقابل مویز
مویز کوچکتر از کشمش یا سلطان است. طعم آنها نسبت به سایر انواع کشمش شیرین تر و شیرین تر است.

آنها اغلب در دستور العمل هایی مانند اسکون یا کوکی ها استفاده می شوند.

اطلاعات تغذیه کشمش
کشمش، سلطان‌ها و مویز دارای خواص تغذیه‌ای مشابهی هستند. همه آنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند – موادی که به سلول های شما کمک می کنند با مولکول های مضر به نام رادیکال های آزاد مبارزه کنند. و همه آنها منابع خوبی هستند:

اهن
پتاسیم
فلز مس
ویتامین B6
منگنز
کشمش همچنین حاوی بور است. این ماده معدنی به حفظ سلامت استخوان و مفاصل کمک می کند، می تواند بهبود زخم را بهبود بخشد و ممکن است عملکرد شناختی را بهبود بخشد.