انجام آزمایش های مختلف بر روی گل رز آبی

برای این منظور، ما مجبور شدیم گل رز آبی آزمایش‌های مختلفی انجام دهیم تا ثابت کنیم که تولید و فروش گل رز توسعه‌یافته در ژاپن بر تنوع زیستی ژاپن تأثیری نخواهد داشت.

به عنوان مثال، ما تا چهار سال را برای انجام آزمایش های هیبریداسیون از جمله گرده افشانی متقابل رز آبی با گونه های رز وحشی صرف کردیم تا ثابت کنیم که خطر پراکندگی ژن های معرفی شده در میان رزهای وحشی وجود ندارد.

ما مجوزها را در 31 ژانویه 2008 دریافت کردیم. لپه قیمه نپخت چه کنیم خبر تولد رزهای آبی در سرتاسر جهان خبرساز شد. ما برای دریافت مجوز به بیابان هوکایدو سفر کردیم –محقق نوریکو ناکامورا Ph.D.

2009 گل رز آبی به بازار عرضه شد پارچه کرپ و پیگیری برای بهبود رنگ آبی ادامه یافت . اولین گل رز آبی در جهان “SUNTORY blue rose APPLAUSE” نامگذاری شد و به بازار عرضه شد.

تشویق به معنای تشویق است و رزهای آبی به زبان گل ها به معنای “رویاها به حقیقت می پیوندند”. این گل ها به این نام انتخاب شدند تا به شادی برای بسیاری از افرادی که برای تحقق رویاها تلاش کرده اند، بفرستند.

گل رز آبی تجاری شد، اما چالش Suntory برای غیرممکن ها هنوز تمام نشده است. در دنیای طبیعی، گل های زیادی وجود دارند که به رنگ آبی خالص هستند.

این گل‌ها نه تنها قادرند رنگدانه‌های آبی را سنتز کنند، بلکه با ترکیب رنگدانه‌های آبی با یون‌های فلزی مانند آلومینیوم و ترکیبات مختلف همراه با رنگدانه‌های آبی از جمله فلاون‌ها، آبی خالص تولید می‌کنند.

همچنین مشخص شده است زمان پخت لپه که هر چه PH در واکوئل های سلولی که رنگدانه های آبی در آنها انباشته شده است بیشتر باشد، رنگ آبی خالص تر است.

اگر چنین مکانیسم‌هایی برای تولید گل‌های آبی در گل رز بازتولید شود، گل رز به رنگ آبی خالص‌تر از APPLAUSE فعلی باید توسعه یابد. چالش Suntory برای تولید “رز آبی خالص” امروز نیز ادامه دارد.

 

  • منابع:
    1. stories of development
  • تبلیغات: 
    1. باقالی و ساخت گلبول قرمز آن در بدن
    2. استفاده زعفران در غذاها
    3. مناطق مناسب برای پرورش لیمو
    4. استفاده از عسل برای بهبود زخم ها